.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بنیاد نخبگان مازندران نیازمند حمایت مسئولان
رئیس بنیاد ملی نخبگان در مازندران با اشاره به تشکیل بنیاد ملی نخبگان در استان اظهار داشت: استانداری مازندران همکاری لازم را برای تجهیز دفتر نخبگان داشته است و ...
بنیاد نخبگان مازندران نیازمند حمایت مسئولان

رئیس بنیاد ملی نخبگان در مازندران با اشاره به تشکیل بنیاد ملی نخبگان در استان اظهار داشت: بنیاد نخبگان مازندران در حال تجهیز و توسعه خواهد بود.

داود دومیری گنجی در دومین جلسه ستاد برگزاری هفته پژوهش و فناوری مازندران در دانشگاه پیام نور استان اظهار داشت: بنیاد ملی نخبگان در سراسر کشور راه اندازی شده و در راستای خط مشی بنیاد ملی نخبگان دفتر مازندران راه اندازی شده است.

وی افزود: دفتر بنیاد نخبگان طبق بند سه قوانین و مصوبات بنیاد ملی نخبگان ، باید استانداری ها این مرکز و فضای فیزیکی را آماده سازی کرده و سپس تجهیز کنند تا بنیاد ملی نخبگان راه اندازی شود.

دبیر ستاد هفته پژوهش مازندران گفت: در حال حاضر فضای بنیاد ملی نخبگان مازندران از سوی استانداری با اعتباری بیش از 7 میلیارد ریال تهیه شده است و احتمالا در چند هفته آینده تجهیز می شود که نیاز است سایر دستگاه های اجرایی استانداری را همراهی کنند.

وی با بیان اینکه استانداری در این زمینه با دفتر نخبگان مازندران همکاری می کند تصریح کرد: تعامل سازنده با مسئولان استان می توانند تحقق برنامه بنیاد ملی نخبگان در مازندران را تسریع کند

معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی بابل یادآور شد: 124 نخبه مازنی در سطح کشور توسط بنیاد نخبگان کشور شناسایی شده اند.

وی در خصوص تاثیر راه اندازی دفتر نخبگان بر امر پزوهش در استان گفت: راه اندازی دفتر نخبگان بر میزان نخبه پروری و تاثیر دارد و می توان از پژوهش های نخبگان منطقه برای همین حوزه جغرافیایی استفاده کرد و و پیگیر انجام کارهای نخبگان هم تسریع می یابد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سمیه محمد نژاد 10 خرداد 1390
باعرض سلام
ریاست محترم سازمان ملی نخبگان ضمن تقدیراززحمات بی دریغ شما اینجانب دارای رتبه 1کنکورکارشناسی ارشددررشته مدیریت ازشهرستان قائمشهرهستم.اما هنوزموفق به عضویت دراین سازمان وشرکت درفعالیت های علمی وپزوهشی نشده ام.باوجوداشتغال درشرکت گازاستان مازندران ومصوبه دولت مبنی برجذب ممتازین هنوزاین امر محقق نگردیده است باسپاس فراوان من راراهنمائی کنید.
زهرا قاسم زاده 20 بهمن 1391
سلام
اینجانب دارای رتبه 5 کارشناسی ارشد و رتبه 1 آزمون دکتری در رشته فیزیولوژی از شهرستان بابلسر هستم., و در حال حاضر مشغول تحصیل در دانشگاه تهرانم.چگونه میتوانم عضو این سازمان شوم.لطفا مرا راهنمایی کنید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.14 seconds.